Leif GW Persson, ge mig din hjärna!



I dag finns det ett klipp på
expressenTV bland kulturnyheterna där man får följa med Leif GW Persson i dennes arbetsrum. Han är en av de mest intressanta karaktärerna vi har i sverige i dag och jag skulle göra mycket för att kunna formulera mig som denna man.

Eller vad säger ni om det här:

"Ibland kan det bli lite knepigt när nått av mina barnbarn, som inte är sådär vådligt stora, ska hjälpa morfar att skriva. Dom är ju hyggligt datorkunniga trots att dom inte är mer än en tvärhand höga. Sen kanske det brister lite i det rent litterära, men dom är väldigt hjälpsamma och tycker att det är utomordentligt intressant att delta i romanskrivandets praktik. Jag är inte lika road, faktiskt. "

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits