Då jag skrattade mig till döds

Jag ligger dubbelvikt och kippar efter andan i min obäddade säng. Tårarna rinner, nej dom sprutar ut i mörkret som omger mig och min laptop där vi halvligger i rummets ena hörn. Jag har Caroline på mobilen i headsetet och hon undrar vad som står på, hon vet inte om jag är ledsen eller glad för jag kan inte prata, jag kan inte skratta utan jag bara kvider ut en massa ljud. Det går några sekunder, jag samlar mig men råkar i all hast slå en glimt på bildskärmen och hamnar återigen i ett svårt gråtskrattanfall.

Jag försöker kommunicera med Caroline, jag försöker berätta vad som är så roligt, det går inte i ord att beskriva, jag ber henne slå på datorn. Det går några sekunder, hon inser att jag menar allvar, att jag på riktigt inte klarar av att prata om vad jag just sett. Hon får tillslut också se det och nu vill jag dela det med er.

Detta är vad som hände:
Jag loggar in på facebook och ser att min vän Fredrik har kommenterat på sitt eget foto, det står "Vad i helvete har hänt med mitt ansikte". Jag klickar på bilden och i ett ögonblick har min värld vänts upp och ned, brunnit upp och vuxit ut igen, jag har upplevt nirvana och samtidigt motsatsen, jag möttes av DETTA

rrrr

Kommentarer:
Postat av: Emil

Det roligaste på ganska länge, jag misstänker dock att den gode Fredrik photoshoppat bilden för att få sympatier hos olika kvinnor och kommentarer i stil med "Fredde du som är så söt" för att öka på det redan enorma självförtroendet till än mer fantastiska höjder.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits